måndag 5 september 2011

Mitt Dröm Projekt..

För ett par veckor sedan råkade jag av ren slump gå förbi skv´s skyltfönster, alla andra skulle säkert säga att detta hus bara är att riva men jag säger att huset har både charm och personlighet. Det är utan el, vatten och avlopp är helt förfallet och behövs totalrevoveras, har varit obebott i många år. Men när jag såg det så fick snickaren i mig fart. Nu märker jag också hur mycket jag saknar att få arbeta med trä, jag har en otrolig längtan att få tillverka gamaltida fönster och dörrar. Har en känsla av att priset de lagt på stället är en anig högt jag menar 80000 för en tomt mitt i bakom takana med ett halv förfallet hus mitt på.


Den dagen då jag skall skaffa mig ett hus så skall det vara precis ett sådant projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar