onsdag 7 augusti 2013

Ja Jag Vet Att Jag Har Glömt..

Ja bloggen har varit glömd en lång tid nu, men nu ha ja tänkt skriva. Rägnet öser ner å nan märker att det håller på att bli höst fast jag fortfarande har 2 veckor sommarsemester kvar.

Förra fredagen, igentligen lördagen var en dag jag väntat på med spänning sen ja jag tror det var april. Jay spälade på Fe i ekenäs så man behövde inte köra land och rike runt för att se. Men förståss hade jag ju jobb på söndag morgon så det blev att fara till ekenäs på fredag han började spela ganska sent så fick inte höra allt pga lillasyster skulle ut med sina kompisar så var en aning irriterad när jag kom hem. Och inte bara på att jag inte fick se allt men också på att jag inte gick fram och och hälsa, alla andra giorde det ju.

Nåja nu ha jag fått ur mig lite igen då. Och om 3 arbetsdagar är det semester.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar